31 Μαΐ 2013

Εγκύκλιος Μανιτάκη: Πόθεν έσχες για τα πτυχία στο Δημόσιο.

manitakis2.jpg

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Μανιτάκη, οι αρμόδιες διευθύνεις θα «περάσουν από κόσκινο» τα έγγραφα που διατηρούνται στον προσωπικό φάκελο κάθε υπαλλήλου, με στόχο να εντοπίσουν όσα δικαιολογητικά δεν είναι νομίμως επικυρωμένα.
Tίτλοι σπουδών, πιστοποιητικά γλωσσομάθειας, αποδεικτικά γνώσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, βάσει των....

Ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση των παιδιών


karate-kankakee-child-self-confidence 











Είναι πολύ σημαντικό για κάθε άνθρωπο να αισθάνεται καλά με τον εαυτό του, το σώμα του, και το μυαλό του. Με άλλα λόγια, είναι σημαντική για όλους μας η αίσθηση της προσωπικής μας άξιας, της ατομικής μας αυτοπεποίθησης.
Αυτοπεποίθηση είναι η σιγουριά που αισθανόμαστε για τον εαυτό μας και τις ικανότητες μας. Επίσης είναι η αίσθηση ασφάλειας ότι οι γονείς, οι φίλοι, οι συγγενείς και γενικότερα ορισμένοι άνθρωποι πάνω στη γη μας αγαπούν γι’ αυτό που πραγματικά είμαστε.

30 Μαΐ 2013

Αναστάτωση στους καθηγητές από έγγραφο για τη διαθεσιμότητα


Αναστάτωση έχει προκαλέσει στους εκπαιδευτικούς και τους εργαζόμενους των δήμων, έγγραφο που διέρρευσε από σύσκεψη του υπουργού διοικητικής μεταρρύθμισης με τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας, σύμφωνα με το οποίο οι 12.500 που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα τον Ιούνιο θα προέρχονται κυρίως από τα υπουργεία Παιδείας και Εσωτερικών.

Κατασκευάζουν «πλεονάζοντες» εκπαιδευτικούς!

42



Με τεχνητό τρόπο το υπουργείο Παιδείας θέλει να δείξει την έξοδο σε 10.000 αναπληρωτές, να νομιμοποιήσει 12.000 αναγκαστικές μετακινήσεις μόνιμων, ενώ σχεδιάζει 5.000 απολύσεις εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων που δεν «χωράνε» στους νέους σχεδιασμούς και μείωση κατά 10.000 των οργανικών θέσεων εργασίας


Του Χρήστου Κάτσικα

26 Μαΐ 2013

Πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί με σχολική φοβία;

Η "σχολική φοβία" είναι μία αγχώδης διαταραχή που σχετίζεται με την άρνηση του παιδιού να πάει στο σχολείο και μπορεί να εμφανιστεί σε παιδιά του δημοτικού (ιδιαίτερα στην Α’ και Β’ Δημοτικού) αλλά και του γυμνασίου.  

Δεν πρέπει να συγχέουμε τη σχολική φοβία με τις πρώτες αρνητικές αντιδράσεις του παιδιού όταν πρωτοπηγαίνει στο σχολείο. Το σχολικό περιβάλλον για το νέο μαθητή είναι κάτι άγνωστο. Είναι φυσικό λοιπόν τις πρώτες μέρες να υπάρχουν ακόμη και έντονες αντιδράσεις και άρνηση του παιδιού να πάει στο σχολείο. Οι εκδηλώσεις αυτές μετά το πρώτο διάστημα συνήθως υποχωρούν. 

Γιατί διαβάζουμε κλασικά παραμύθια στα παιδιά;


Γνωρίζουμε ότι η μεγαλύτερη ανάγκη των ανθρώπων και το δυσκολότερο κατόρθωμα είναι να ανακαλύψουν το νόημα της ζωής. Κανείς δεν κατανοεί το νόημα της ζωής του ξαφνικά. Η σοφία δομείται βήμα-βήμα και μέσα από τις εμπειρίες μας στον κόσμο. Κατά συνέπεια, δε μπορούμε να περιμένουμε το μυαλό των παιδιών μας, να λειτουργεί όπως το δικό μας, ούτε να θέλουμε να δεχτούν αυτά που τους υπαγορεύουμε από τις εμπειρίες μας ως δεδομένα, γιατί και αυτά έχουν την ανάγκη να ακολουθήσουν τη δική τους πορεία προς την ώριμη κατανόηση του εαυτού τους και του κόσμου.