4 Ιουλ 2012

Υπ. Παιδείας: Μειωμένη επίδοση στα ειδικά μαθήματα



Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία για τις επιδόσεις των υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση που διαγωνίστηκαν στα ειδικά μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων.

Τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν ήταν κατά 667 μειωμένα σε σχέση με το 2011 και ανέρχονται σε 20.258.

Ανά ειδικό μάθημα το Υπουργείο Παιδείας γνωστοποιεί ότι:

- Στο Ελεύθερο σχέδιο, έχει αυξηθεί το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψαν από 15 και πάνω (37,71% το 2012 από 32,26% το 2011)

- Στο Γραμμικό σχέδιο, μειώθηκαν οι υποψήφιοι που έγραψαν από 15 και πάνω, φθάνοντας το 52,84%, ενώ το 2011 άγγιζαν το 59,26%

- Στα Αγγλικά, το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 έφθασε φέτος το 10,44% και είναι εμφανώς μειωμένο σε σχέση με το 2011, οπότε ανήλθε σε 25,07%

- Στα Γαλλικά, μειώθηκε αισθητά το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 (14,24%) σε σχέση με το 2011, που ήταν 36,64%

- Στα Γερμανικά, υπάρχει επίσης αισθητή μείωση των υποψηφίων που έγραψαν από 15 έως 20, καθώς σε ποσοστό φθάνουν το 25,3%, από 33,95% που ήταν το 2011

- Στα Ιταλικά, παρατηρείται αύξηση των αντίστοιχων ποσοστών, δηλαδή 64,60% για το 2012 από 52,31% το 2011 στη βαθμολογική κλίμακα 15-20

- Στα Ισπανικά, από 15 έως 20 έγραψε φέτος το 66,66%, από 75,65% το 2011

- Στην Αρμονία, το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 είναι επίσης μειωμένο σε σχέση με το 2011, καθώς φτάνει το 9,02%, από 15,26% πέρυσι.

- Στον Έλεγχο Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων, από 15 έως 20 έγραψε φέτος το 28,13%, από 36,56% το 2011.

Επιμέλεια: Κωνσταντίνα Παπατσάκωνα

Πηγή : www.zougla.gr

kalosdaskalos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου