Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει, με έρευνά της, μια οργάνωση στην
Βρετανία σχετικά με τις συνθήκες διατροφής -αλλά και τη φτώχεια- των
μαθητών των σχολείων στη χώρα.
Η φιλανθρωπική οργάνωση Prince's Trust έδωσε στη δημοσιότητα
στοιχεία για τις συνθήκες υπό τις οποίες προσέρχονται στο σχολείο και
κάνουν μάθημα πολλά παιδιά και έφηβοι. Από τις απαντήσεις σε
ερωτηματολόγια που εκλήθησαν να συμπληρώσουν 515 δάσκαλοι και καθηγητές
προέκυψε ότι το 48% των εκπαιδευτικών παραδέχεται πως οι μαθητές τους
συχνά φαίνονται πεινασμένοι ή δείχνουν σημάδια κακής και ελλιπούς
διατροφής.
Σε ποσοστό 25% οι ερωτηθέντες ομολογούν ότι βλέπουν τους μαθητές
τους να υποσιτίζονται, κατά τις ώρες που βρίσκονται στο σχολείο. Κατά
70% δηλώνουν «εξαιρετικά ανήσυχοι» ότι πολλοί μαθητές θα αναγκαστούν να
παρατήσουν το σχολείο, προτού το τελειώσουν και θα καταφύγουν σε κρατικά
επιδόματα.
Τρεις στους 10 εκπαιδευτικούς παρατήρησαν πως οι μαθητές τους
πηγαινοέρχονται στο σχολείο με τα πόδια, αφού δεν έχουν χρήματα να
χρησιμοποιήσουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, με αποτέλεσμα τα παιδιά συχνά
να είναι κατάκοπα μέσα στην αίθουσα. Τέλος, σε ποσοστό 66% δάσκαλοι και
καθηγητές έχουν δει μαθητές με τρύπες στα παλιά τους παπούτσια.
Εξάλλου, το Trussell Trust, μια άλλη φιλανθρωπική οργάνωση που έχει
την επιμέλεια για πάνω από 200 «τράπεζες τροφίμων» που προσφέρουν
συσσίτια σε άπορους, προσέθεσε ότι η ζήτηση για ένα πιάτο φαΐ από
φτωχούς Βρετανούς έχει αυξηθεί τόσο πολύ, ώστε η οργάνωση αναγκάζεται να
ανοίγει, εδώ και ένα χρόνο, δυο νέες «τράπεζες» κάθε εβδομάδα!
Κατά τον επικεφαλής της οργάνωσης, Κρις Μολντ, για
να καλυφθούν οι ανάγκες των ήδη 13 εκατομμυρίων Βρετανών που ζουν κάτω
από το όριο της φτώχειας εκτιμάται ότι χρειάζονται τουλάχιστον 1.000
τράπεζες τροφίμων.
«Συναντάμε ανθρώπους που δεν τρώνε για μέρες, προκειμένου να
μπορούν να ταΐσουν τα παιδιά τους, επειδή τα εισοδήματά τους είναι τόσο
χαμηλά που δεν επαρκούν να καλύψουν πλήρως τις βασικές ανάγκες της
στέγασης, της διατροφής και της ένδυσης», τόνισε ο Μολντ.
Πηγή: www.tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου