Σχεδόν εφτά στις δέκα περιπτώσεις (69%) αφορούν αγόρια και μόλις 31% κορίτσια (φωτ. αρχείου).
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Υπουργείου για το 2011, την οποία αποκαλύπτει ο «Φ», οι 1.602 περιπτώσεις αφορούσαν νέες παραπομπές, ενώ από το σύνολο, σχεδόν εφτά στις δέκα περιπτώσεις (69%) αφορούν αγόρια και μόλις 31% κορίτσια.
Τα κυριότερα προβλήματα είναι συνυφασμένα με τη λειτουργία της οικογένειας. Υπάρχουν δεκάδες μαθητές οι οποίοι είναι θύματα σοβαρής κακομεταχείρισης και παραμέλησης ή έχουν ζήσει σοβαρά γεγονότα, που επιφέρουν ρήξη συναισθηματικών δεσμών.
Από την αξιολόγηση των περιπτώσεων διαπιστώνεται ότι τα πιο πολλά παιδιά που παραπέμπονται για δυσκολίες μάθησης, πραγματικά αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους δυσκολίες.
Υπάρχει όμως κι ένας αρκετά μεγάλος αριθμός παιδιών (12,5) τα οποία δεν παρουσιάζουν οποιοδήποτε πρόβλημα μάθησης, αλλά προβλήματα που αφορούν στη σχέση τους με το σχολείο.
Πηγή: www.philenews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου